2011. augusztus 18., csütörtök

Köszönöm Neked

Viki, azt a sok-sokat, amit Tőled kaptam. Szerettem Veled együtt dolgozni, agyalni, mitől mehetne minden jobban, mint ahogy. Biztonságot nyújtott, hogy tudtam, Rád mindig számíthatok, és nincs lehetetlen helyzet, együtt mindig megoldottunk mindent. Az egyetem utolsó kínjait is megszenvedtük, és itt a suliban is sok mindent megéltünk közösen. Jó volt tudni, hogy amiről gondoskodsz, az biztosan rendben lesz. Ez a tipikus esete az egyik szemem sír, másik szemem nevet dolognak, de ha nem vagyok önző, és nem csak arra gondolok, hogy fogsz hiányozni mindannyiunknak, akkor örülök neked (happy with you). Mert tényleg boldog vagyok, hogy megtalálod a helyed a világban, és remélem, hogy minden úgy alakul majd, ahogy szeretnéd.
Egy biztos. Mostantól megint minden más lesz.

Köszönök mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése